تعرفه طراحی سایت در تهران

طراحی سایت یک کار تخصصی  محسوب می شود و بر اساس خواسته های کارفرما صورت می پذیرد و تعرفه طراحی سایت در تهران  ثابت در نظر گرفت. در واقع هیچ استاندارد خاصی برای محاسبه دقیق هزینه‌های طراحی سایت وجود ندارد. هر شرکتی برحسب سیاست‌های داخلی خود و بازار رقابت، تعرفه‌های مربوط به خودش را دارد؛ اما در این بین باید توجه داشت که همه سایت‌ها شبیه به هم نیستند. تکنولوژی مورد استفاده و سطح دانش برنامه‌نویسان تأثیر بسزایی در میزان کارایی و کیفیت وب‌سایت طراحی‌شده و البته قیمت نهایی دارند.

یکی از وسیع ترین بازه های هزینه خدمات را میتوانید در حوزه طراحی سایت مشاهده کنید. هر شخص یا شرکتی که به این کار مشغول است، ملاک های خود را داشته و قیمت متفاوتی را برای طراحی سایت ارائه میکند. در واقع این بازه وسیع تعرفه طراحی سایت، موجب سردرگمی کارفرمایان نیز شده است.

طراحی سایت یک کار پروژه ای محسوب می شود و بر اساس خواسته های کارفرما صورت می پذیرد به طور کلی نمی توان تعرفه طراحی سایت در تهران را ثابت برای آن در نظر گرفت.

این فاصله  وسیع تعرفه طراحی سایت در تهران ، موجب سردرگمی کارفرمایان شده است. مثلا در آگهی طراحی سایت با قیمت نازل ، اما امکانات بسیار را مشاهده کند، از طرفی نیز شرکتی را پیدا میکند که سایتی با امکانات نه چندان زیاد ولی با هزینه ای هنگفت ارائه میکند.


تعرفه طراحی وب سایت درتهران  به موارد بسیاری وابسته است، مانند کیفیت طراحی و جذابیت آن تا کیفیت نوشتن کد نویسی ولینکها و بهینه بودن الگوریتم ها، همگی در قیمت نهایی طراحی وبسایت تاثیرگذار بسزایی دارند . اما در دنیای بی سامان وب، قیمت ها و تعرفه های متفاوتی وجود دارد که باعث میشود کاربران در انتخاب شرکت ها یا افرادی که در طراحی سایت تجربه و مهارت دارند معطل بمانند.

محاسبه تعرفه طراحی سایت در تهران به چه عواملی بستگی دارد؟

1- تکنولوژی مورد استفاده

این مورد تأثیر مهمی در قیمت نهایی آن دارد. در مورد  وب‌سایت‌های CMS  آماده مانند وردپرس و جوملا به دلیل سطح پایین‌تربودن  برنامه‌نویسی و عدم نیاز به دانش خاص، به‌مراتب هزینه کمتری نسبت به سایت‌های اختصاصی دارند. همچنین استفاده تکنولوژی‌های نوین مانند MVC در طراحی سایت همان‌قدر که منجر به طراحی یک سایت حرفه‌ای می‌شود در افزایش هزینه‌ها نیز تاثیر دارد.

2- زبان برنامه‌نویسی

برنامه‌نویسی با زبان C# و تحت ASP.NET هزینه بیشتری از زبان‌های سطح پایین‌تر مانند PHP دارد. در طراحی سایت‌هایی مانند وردپرس و جوملا نیاز به سواد برنامه‌نویسی خاصی ندارد و تقریباً هر شخصی می‌تواند برای خود یکی از این سایت‌ها طراحی کند؛ بنابراین هزینه سایت‌های وردپرس به‌مراتب باید کمتر از یک سایت اختصاصی باشد.

3- میزان تجربه و سطح کیفی

افزایش تجربه و سطح  بالای اطلاعات  برنامه‌نویسان در حقوق دریافتی آن‌ها  تاثیر زیادی دارد. هر اندازه که از  برنامه‌نویسان، طراحان گرافیک و مدیران با تجربه و حرفه‌ای‌تری در یک شرکت طراحی سایت استفاده شود به طبع میزان حقوق پرداختی و به همان میزان هزینه‌های طراحی نیز بیشتر می‌شود.

4- برند و نام تجاری

مشخص است که نام تجاری و برند شرکت طراحی سایت در بالا رفتن قیمت گفته شده  تأثیر دارد. برخی شرکت‌های نسبتاً قدیمی به دلیل نام تجاری و برند خود هزینه بسیار بالایی برای طراحی وب‌سایت از مشتریان خود طلب می‌کنند .واین شرکت‌ها از همان تکنولوژی‌های قدیمی استفاده می‌کنند، خلاقیت کمتری در کارهای آن‌ها دیده می‌شود و معمولاً به دلیل تعداد زیاد مشتریان خدمات پشتیبانی ضعیفی به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

 

بررسی عوامل موثر بر تعرفه طراحی سایت در تهران

قبل از تعیین تعرفه طراحی سایت  در تهران باید نوع وبسایت مشخص شود. این روزها تعداد دسته بندی سایت ها بسیار زیاد است. سایت های خبری، سایت شرکتی، سایت فروشگاه آنلاین، سایت بازی آنلاین، سایت استریم و پخش آنلاین مولتی مدیا، سایت های دانلود، سایت آپلود، سایت های برون سپاری پروژه و... هر کدام ساختار و استراتژی طراحی مخصوص به خود را دارند.

در قدم دوم بهتر است استانداردهای عمومی که فارغ از نوع وبسایت، در طراحی آن مهم است را مد نظر قرار دهیم. رابط کاربری یا UI، تجربه کاربری یا UX، نمایش صحیح در موبایل و تبلت، هماهنگی با مرورگرهای مختلف، کدنویسی سمت سرور، کدنویسی سمت کاربر و... مواردی هستند که به واسطه زمان و انرژی که روی آنها صرف میشود در قیمت گذاری طراحی سایت تاثیر خواهند داشت.

نکته سوم اینکه تعداد نفرات و تخصص هایی که در طراحی و پیاده سازی سایت بکار گرفته شوند نیز در هزینه نهایی تاثیرگذار است. احتمالا نمیتوان از یک تیم کوچک یا یکی دو نفره انتظار طراحی یک سایت حرفه ای با پشتیبانی کامل را داشت. برای همین است  که شرکت طراحی وبسایت چه تعداد نیرو با تخصص های متفاوت را برای راه اندازی سایت شما درگیر پروژه میکند. 


سایت روبی وب  همواره در تلاش است  تا در کنار قیمت های بسیار خوب کیفیت کار بالا و طراحی زیبا  به همراه پشتیبانی عالی را نیز به شما کاربران عزیز ارائه دهد. . رضایت خاطر شما الویت کار سایت روبی وب  است  و تسویه کامل  بعد از تحویل سایت و تایید و رضایت  شما از وب سایت  و اصلاح تغییرات مد نظرشما دریافت خواهد شد .


 امروزه تعرفه طراحی وب سایت در تهران  به مولفه های بسیاری وابسته است، از کیفیت طراحی و جذابیت آن تا کیفیت کد نویسی و بهینه بودن الگوریتم ها، همگی در قیمت نهایی طراحی وبسایت تاثیرگذار خواهند بود. اما در دنیای بی سامان وب، قیمت ها و تعرفه های متفاوتی وجود دارد که در عین تفاوت چشمگیر برای هر دو طرف ارزان فروش و گران فروش قابل دفاع خواهد بود.

حتما قبل از آغاز طراحی وب سایت از متخصصین طراحی وب مشاوره بگیرید زیرا ممکن است تمامی تلاش ها و هزینه های شما در ایجاد وب سایت هدر رود.

پس از آنکه نیازهای وب سایت مشخص شد برای هر یک از امکانات مورد درخواست وب سایت هزینه مشخصی وجود دارد.هزینه هایی طراحی سایت شامل موارد زیر می باشند.

-ثبت دامنه: نام دامنه وب سایت که قیمت ثبت آن برای دامنه های .IR و سایر دامنه ها متفاوت است

-هاست وب سایت: وب سایت طراحی شده می بایست در فضایی میزبانی شود که به این فضا هاست می گویند و میزان هزینه آن به مقدار فضای و پهنای باند لازم برای وب سایت مربوط است

-طراحی گرافیک توسط گرافیست: وب سایت می بایست توسط گرافیست طراحی وب پیاده سازی شود و برآورد هزینه آن نسبت به تخصص گرافیست و تعداد دفعات ویرایش های کارفرما می باشد

-اسکریپت های مورد نیاز وب سایت: هر وب سایت به اسکریپت ها و نرم افزارهای خاصی نیاز دارد که هر کدام بنا بر پیچیدگی قیمت و تعرفه خاصی دارند. در حقیقت پر هزینه ترین بخش طراحی سایت برنامه نویسی آن می باشد

-پیاده سازی صفحات وب سایت توسط توسعه دهنده وب: که در این بخش سایت از نظر برنامه نویسی و گرافیکی به هم متصل می گردد و پایه سایت طراحی می گردد

-درج اطلاعات صفحات وب سایت: در این مرحله اطلاعات وب سایت شامل متون و تصاویر توسط اپراتور ویژه درج اطلاعات در سایت بارگذاری می گردد. این بخش از کار توسط کارفرما نیز قابل انجام می باشد

-امن سازی وب سایت: برای بالا بردن امنیت وب سایت می بایست متخصص امنیت و برنامه نویسی سایت و هاست را از نظر امنیتی بررسی نمایید و به روز رسانی های امنیتی لازم را در وب سایت انجام دهد

-بهینه سازی سایت: پس از اتمام کار متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت می بایست سایت را از نظر سئو بررسی نماید و عملیات بالا آورد.

-پشتیبانی وب سایت: پشتیبانی وب سایت تضمین کار کرد آن می باشد که در صورتی که در بخشی از سایت مشکلی به وجود آمد، واحد مربوطه سریعا سایت را رفع عیب می نماید

-تعرفه طراحی سایت  در تهران در  شرکت های مختلف متفاوت است  برای همین است که  باید سابقه شرکت طراحی سایت را در نظر بگیرید، زیرا تجربه و سابقه کاری در امر طراحی وب بسیار مهم است و عامل موفقیت وب سایت شما خواهد گردید. همیشه پرداخت هزینه بیشتر موفقیت وب سایت شما را به همراه نخواهد داشت. مهم آن است که شرکت طراحی سایت هدف شما را از ایجاد وب سایت درک نموده باشد و برای اجرای آن بهترین راه حل ها با پایین ترین قیمت ممکن را ارائه نماید.


 

طراحی سایت روبی وب  که چند سالی است فعالیت خود را آغاز نموده و در این چند سال ، سایت طراحی و برنامه نویسی نموده است و تجربه فراوانی در امر راه اندازی سایت های اینترنتی دارد. برای رویت نمونه کارهای طراحی سایت روبی وب  کلیک نمایید. سایت روبی وب  همچنین با توجه به علاقه بسیار خود به توسعه و ترویج طراحی وب طراحی انواع سایت ها را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد . برای همین شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به سایت ما مقالات طراحی وب،را در سایت روبی وب  مطالعه نمایند.و در صورت تمایل برای طراحی وب سایت با ما تماس بگیرید.