طراحی وب سایت آسان

طراحی وب سریع و آسان


هر یک از این روش ها روند ایجاد و ساخت وطراحی وب  سایت آسان را سریع ترمی نماید.
امروزه با پیشرفت فناوری و تکنولوژی، هر کسب و کاری نیاز به ساخت سایت برای معرفی برند خود دارد و این نیاز طبیعتا هزینه ای خواهد داشت.میدانیم که طراحی سایت حرفه ای و یا طراحی سایت اختصاصی بسیار متفاوت از طراحی سایت شخصی و یا طراحی  وب سایت سریع و آسان و  ارزان است و همینطور روال کار طراحی سایت شرکتی از مسیر کار برای طراحی سایت فروشگاهی متفاوت است.ولی تنها چیزی که تفاوتی ندارد.نیاز به یک طراحی  وب سایت آسان است.وبسایتی که هم زیبا باشد و هم کاربر بتواند راحت با آن ارتباط برقرار کند و نیازهای کاربر را نیز برطرف کند.


سوال اینجاست که ویژگی یک طراحی سایت آسان چیست?

 1-طراحی وب سایت  آسان باید به روشی باشه که پروسه آن یک بار انجام شود وآن را برای همیشه در دسترس کاربران شما قرار بده ، پس سایتی که طراحی و پیاده سازی میشه باید داخل تمام کامپیوتر ها با تمام رزولیشن ها ، موبایل ها ، تبلت ها ، شبکه های اجتماعی نمایش داده بشه. طراحی وب سایت آسان باید به روشی باشه که بهینه و سئو شده باشه که حتی در موتور های جستجو مثل گوگل و بینگ براحتی قابل نمایش باشید. پس باید این کار را حساب شده  انجام بدید و سایتی مناسب و حرفه ایی برای مشتریهامون اماده کنیم.

2-زنده کردن سایت

بعد آماده کردن طراحی وب سایت آسان و یا سخت باید سایت را زنده کنیم پس نیاز یه هاست و دامین داریم.

3- آماده سازی سایت و شروع به فروش محصولات / خدمات به مشتری

بعد از مراحل قبلی وقت آماده کردن و شکل دادن به سایت هست . محصولات را اضافه کنیم ، خدمات را توضیح بدیم و در شبکه های اجتماعی و روش های دیگه تبلیغات مشتری هارا جذب کنیم.

4-محتوا = اشتراک گذاری = بازدید کننده

مطالب خوب همیشه به اشتراک گذاشته میشه پس بازدید کننده های به سایت شما هجوم می آوردند. و محصولات و خدمات خاص شما بفروش می رسند .

برای طراحی وب سایت آسان Web Design Easy تنها راه حل استفاده از وب سایت  سرویس های رایگان در نت است تا بتوانید به راحتی و در کمترین زمان سایت مورد نظرتون رو آماده کنید. داخل نت از این جور خدمات طراحی وب سایت آسان زیاد هست. بعضی ها بصورت وبلاگی به شما خدمات داده میشه و سایت شما بصورت ساب دامین سایت اصلی ساخته میشه و شاید تبلیغات سایت اصلی هم همیشه در سایت شما نمایش داده بشه که کاملا طبیعی هست چون بصورت رایگان به شما خدمات دادند .
 

نسخه موبایل با قالبهای واکنش گرا : Responsive Web Design یا قالب های واکنشگرا تمایز قالب های ما با دیگر قالب ها می باشد که به واسطه آن کاربران دیگر نیاز به طراحی های مخصوص موبایل، تبلت و … نخواهند داشت چرا که این قالبها همه نمایشگر ها را همزمان پشتیبانی می کنند و همانگونه که گفته شد به علت واکنشگرا بودن قالب ها شما همزمان دارای نسخه موبایل وبسایت خود نیز خواهید بود و به همین دلیل از هزینه اضافی برای طراحی نسخه موبایل کاملا بی نیاز خواهید بود.


نکاتی برای طراحی  وب سایت آسان که می توانید از آن استفاده کنید:

 1. یک استراتژی برای سایت خود ایجاد کنید.

هر کس می تواند یک وب سایت آسان بسازد و آن را تبلیغ کند.  داشتن وب سایت حتی می تواند برای کسب و کار شما مضر هم باشد. وب سایت شما یکی از عومل بسیار مهم در برندسازی اینترنتی است اما شما باید به وضوح، طراحی  وب سایت  خود در فضای وب را شناسایی کنید.

2.از اشتباهات طراحی سایت رسانه ای اجتناب کنید.

محتوای خوب، شایسته یک وب سایت بسیار جذاب است. اما یک طراحی وب سایت آسان و موفق، بیشتر باید روی انتخاب رنگ ها و فونت های خوب تمرکز داشته باشد. این دو مورد اولین برداشت کاربران اینترنتی از یک سایت را تحت تاثیر قرار می دهند. اگر بازدیدکنندگانی که اولین بار به سایت مراجعه می کنند را بمباران تبلیغاتی کنید، آن ها نمی توانند محتوای مورد نظرشان را بیابند و احتمال دارد شما آن ها را برای همیشه از دست بدهید. اشتباهات طراحی سایت رسانه ای می توانند برای سایت شما هزینه زا باشند و درآمد سایت را کاهش بدهند.

3. محتوای رایگان، غیر رایگان و ترکیبی انتخاب کنید.

تصمیم گیری در مورد اینکه محتوای رایگان، پولی (غیر رایگان) و یا ترکیبی از این دو را ارائه دهید، قدم مهمی در برنامه  طراحی وب سایت آسان برای شما  است. بعضی از بازدیدکنندگان برای بار دوم، متوجه خواهند شد که باید برای محتوای خود پول پرداخت کنند. ارائه محتوای پولی و رایگان می تواند به شما در ایجاد و جذب مخاطبان موثر باشد. در حالی که اکثر کاربران اینترنتی تمایل به خواندن محتوای رایگان دارند، گزارش های اخیر نشان می دهد که کم کم تعداد زیادی از مردم به سمت محتوای غیر رایگان رفته اند و حاضر هستند برای دریافت محتوای با کیفیت، هزینه کنند.

4. ترافیک وب سایت را افزایش دهید.

طراحی وب سایت آسان  وزیبا و خوب طراحی شده می تواند به شکست منجر شود، اگر کسی نباشد که بر روی صفحات آن کلیک کند. جذب بازدیدکنندگان و تولید محتوای با کیفیت به یک برنامه بلندمدت نیاز دارد. عناصر کلیدی بسیاری وجود دارد که شما می توانید از آن روی وب سایت خود استفاده کنید تا ترافیک وب سایت تان را افزایش دهید.

5. سایت خود را جذاب کنید.

صاحبان وب سایت ها، اغلب بر روی افزایش تعداد بازدیدکنندگان منحصر به فرد تمرکز دارند اما تمرکز چندانی بر روی حفظ و نگه داری بازدیدکنندگان ندارند. طراحی وب سایت آسان و موفق، سایتی است که کاربرانش به آن سایت وفادار هستند و همیشه به آن سر می زنند. محتوای خوب باعث می شود کاربر، عمیق تر و عمیق تر به سایت شما جذب شود. یک سایت جذاب با محتوای گیرا هم زمان هم تعداد بازدیدکنندگان را افزایش می دهد و هم موجب وفاداری و ماندگاری کاربران در سایت می شود.

6.از تکنیک های سئو برای باقی ماندن در رقابت استفاده کنید.

میلیارد ها وب سایت وجود دارد که با یکدیگر برای جذب کلیک در رقابت هستند. قرار گرفتن در صدر نتایج موتوهای جستجو، بدون بهینه سازی وب سایت (سئو) امکان پذیر نیست. رسانه های چاپی و سنتی از روش هایی کاملا متفاوت برای هدف گذاری مخاطبان خود استفاده می کنند. نویسندگان محتوای وب سایت شما باید کاملا به اصول سئو و بهینه سازی محتوا، تسلط داشته باشند و از این اصول در نوشتن محتوا بهره ببرند.

7.بدون آزار دادن بازدیدکنندگان از سایت‌تان کسب درآمد کنید.

هنگامی که وب سایت ها برای اولین بار در اینترنت ظاهر شدند، بسیاری از وب مسترها به تبلیغات بنری متکی بودند تا از وب سایت خود پشتیبانی کنند. بعد از آن پاپ آپ ها، پلاگین های صفحه و بنرهای های تبلیغاتی جذاب و متحرک برای جذب کاربران اینترنت به کار گرفته شد. سایت شما باید بتواند بدون بمباران تبلیغاتی که باعث آزردگی خاطر بازدیدکنندگان سایت می شود، کسب درآمد کند.

8. استراتژی های شبکه های اجتماعی تان را گسترش دهید.

  بعد از آن ترافیک را از طریق شبکه های اجتماعی تان به سایت هدایت کنید. بازدیدکنندگان و مخاطبان تان را تشویق کنید تا از شبکه های اجتماعی شما استفاده کنند. از طریق شبکه های اجتماعی بزرگی همچون توییتر، فیس بوک، گوگل پلاس، پینترست، اینستاگرام و... می توانید بازدیدکنندگان سایت تان را به طور شگفت انگیزی افزایش دهید.

9.ترافیک سایت تان را اندازه گیری و تحلیل کنید.

در آخر از ابزارهای تجزیه و تحلیل وب سایت مانند گوگل آنالیتیک برای ردیابی عادات و رفتار بازدیدکنندگان سایت تان استفاده کنید.  مراقبت و نظارت بر الگوی های رفتاری کاربران سایت، به شما یک تصویر واضح از آنچه در وب سایت تان انجام می دهید را ارائه می دهد. با این ابزارها می توانید بخش های مک بازدید سایت تان را شناسایی کنید و محتوای آن بخش ها را باز نویسی کنید.

 

 برای طراحی وب سایت آسان همکاری با تیم طراحی وب سایت روبی وب  است که می تواند تمام نیاز های شما را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن و قیمتی مناسب ایجاد کند. تیم طراحی وب سایت ، سایت روبی وب تا بحال سایت های زیادی در تمام زمینه ها به مشتریان عزیز خود تحویل داده و رضایت ان ها را کسب کرده است.