طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی همانطور که از عنوان آن مشخص است. برای سازمان ها و شرکت ها یا برندها استفاده می شود که بیشتر جنبه معرفی ، نمایش نمونه کار،خدمات و غیره .....را دراین طراحی سایت شرکتی ارانه  می کنند.وب سایت شرکتی معمولا جنبه تبلیغات و معرفی آن شرکت در فضای مجازی و یک راه ارتباطی برای مشتریان است.

با وجود پیشرفت های اخیر در زمینه lT و اینترنت اکثر کاربران که تعداد آنها بی شمار می باشد برای مقایسه و آشنایی بسیاری از موارد که در آن روز با آن مواجه می شوند به اینترنت و مخصوصا جستجو در گوگل می پردازند. مهمترین وسیله برای دیده شدن وب سایت شرکتی همین موتورهای جستجو هستند.


در دوره جدید شرکت های فعال ، با طراحی سایت شرکتی ، محصولات و خدمات خود را هر چه بیشتر به جامعه معرفی کرده و با این کار اقدام به برند سازی و افزایش فروش خود می کنند. طراحی و داشتن یک سایت شرکتی خوب و کاربر پسند قطعا مورد توجه بسیاری از کاربران قرار خواهد گرفت. هنگامی که شرکتی از طریق یک وب سایت مناسب اقدام به معرفیِ خدمات و محصولات خود می‌کند بسیاری از بازدید کنندگان با این محصولات آشنا شده و در نهایت می‌توانند به مشتری تبدیل شوند. از مزیت های  دیگر طراحی سایت شرکتی می‌توان به ایجاد مشتریان وفادار اشاره نمود.


اهداف راه اندازی وب سایت شرکتی :

-معرفی و یا ارائه خدمات از طریق اینترنت

امروزه تمام شرکت ها و موسسات برای معرفی نام شرکت و خدماتی که ارائه میدهند احتیاج به یک سایت مخصوص در این زمینه دارند  با انتخاب قالب مناسب و گرافیک مرتبط با کار شرکت ها میتوان روند جذب مشتری را سهولت بخشید.


-معرفی محصولات مختلف شرکت

در واقع  در ایجا یکی از بخشهای بسیار کاربردی که می بایست در طراحی سایت شرکتی در نظر گرفت ، قسمت معرفی محصولات است که با قرار دادن آنها در طبقه بندی مناسب می توان به معرفی محصولات در سایت پرداخت.


-فروش آنلاین محصولات از طریق سایت

می دانیم که سایت های شرکتی قابلیت فروش آنلاین محصولات شرکت را دارند. باید متذکر شویم که روند خرید آنلاین در سایت شرکتی با سایت های فروشگاهی متفاوت است و سبد خرید در این سایت ها وجود ندارد.


-آسان بودن  در روند خرید کالا و یا دریافت خدمات

معرفی محصولات و خدمات شرکت ها و موسسات باعث آسان و سریع تر شدن  در روند کار و آشنا شدن با کالا و یا خدمات آنها میشود.


-برند سازی واقعی نام شرکت

امروزه با پیشرفت تکنولوژی از طریق وب سایت های شرکتی می توان برند شرکت ها و موسسات را به خوبی در بازار کار معرفی کرد. آشنایی و معرفی  روند برند سازی از طریق معرفی در سایت از هزینه کمتر و نتیجه بهتری نسبت به مابقی روشهای برند سازی برخوردار میباشد.


-درآمد زایی از طریق دریافت تبلیغات سایت

در صورتی که سایت شرکتی روزانه ورودی کاربران زیادی داشته باشد و به طور مداوم کاربران زیادی از امکانات سایت استفاده کنند و به خاطر سئوی خوب به رتبه های بالایی در گوگل دست یابد میتوان از طریق اجاره ماهیانه جایگاه های تبلیغاتی در سایت درآمد خوبی کسب کرد.


-کاهش نیروی کاری انسانی

در عصر جدید با وجود روند اتوماتیک و حرفه ای سایت ها ، خیلی از کارهایی که احتیاج به نیروهای انسانی برای انجام آن وجود داشت با سرعت بالاتر و بدون هیچ نیروی انسانی انجام میپذیرد.


-خودداری از کاغذ بازی های اداری و صرفه جویی در مصرف کاغذ

از مزیت ها ی دیگر داشتن سایت شرکتی جلوگیری از روند روزمره و وقت گیر کلاسیک و قدیمی برای انجام کارهای شرکت و ارتباط با مشتریان و همکاران و حذف کاغذ بازی ها از این ارتباطات است.


 از مزایای استفاده از طراحی سایت شرکتی

-پنل ادمین

-کاهش هزینه ها

-امکان ایجاد نامحدود صفحات

-دسترسی 24 ساعته مشتری به شما

-بهبود بازاریابی و افزایش فروش

-قابلیت پرینت

در نتیجه :


امروزه با پیشرفت فناوری های جدید طراحی وب سایت شرکتی می تواند اهداف مختلفی داشته باشد .ولی بطور ساده هدف این نوع وب سایت می تواند درج اطلاعات بصورت کاتالوگی باشد. برخی نیز سرویس های خود را ارائه می دهند. در این جا شرکتی که هدفش از طراحی سایت شرکتی ارائه خدمات به مشتریان و برندینگ باشد، می تواند به کسب و کار خود کمک شایانی کند. در نهایت شرکت هایی در این زمینه موفق خواهند بود که علاوه بر داشتن یک وب سایت بسیار زیبا و حرفه ای، در کنار برندینگ در تجارت الکترونیک نیز فعالیت داشته باشد.



پروژه های طراحی سایت شرکتی ،
مهم ترین عاملی که باید پیش از طراحي سایت باشد قالب سایت می باشد. قالب اصلی هر سایت نشان دهنده هویت شرکت می باشد. پیاده سازی پلاگین ها و ماژول های مورد نیاز هر سایت در مرحله بعدی انجام می شود. ابتدای کار باید ظاهروب سایت شرکتی  کاملامورد پسند کاربران باشد تا کاربران و مشتریان  بتوانند با سایت ارتباط برقرار کنند و در مرحله بعد تمامی امکانات مورد نیاز برای راحتی کار کاربران جهت دستیابی به اطلاعات و یا خرید آنها در وب سایت شرکتی  فراهم شود.

امکانات طراحی وب سایت شرکتی که معمولا دارای بخش های متنوعی است :

*صفحه نخست که دراین صفحه نمای از شرکت ، نمونه کارها ، خدمات ، زبان انگلیسی و شعار آن شرکت و اطلاعات برای گرفتن تماس کاربران با شرکت می باشد.

*صفحه ی نمونه کارها در این قسمت نمونه کارهای که شرکت انجام می دهد دسته بندی شده ودر مورد هر یک از این نمونه کارها شرح کامل و جزئیات آن داده شده است.

*صفحه ی خدمات در این صفحه تمام خدماتی را که شرکت به مشتریان خود ارائه داده است به طور کامل برای دیگر کاربران که تازه به این وب سایت شرکتی مراجعه کرده اند قرار دارد.

*صفحه ی زبان انگلیسی امروزه با پیشرفته تکنولوژی همه در هر کجای دنیا که باشند می تواند از طریق اینترنت با سایت های شرکتی در ارتباط باشند پس وجود این صفحه  به کاربرانی که خارج از کشور مورد نظر زندگی می کند کمک شایانی می کند. و این امر برای شرمت مورد نظر یک امتیاز محسوب می شود .

*صفحه ی گالری در این صفحه تصاویر محصولات شرکت ،گواهی نامه و غیره ......به طور کامل در دید کاربران قرار میگیرد.

*صفحه ی درباره ما این صفحه همچنان که از عنوان آن معلوم است در مورد شرکت ، تاریخ شروع به کار آن ، درباره مدیران و دیگر افراد مسئول این شرکت برای آشنا شدن کاربران با آنها است .

*صفحه ی اعضای تیم که براساس رتبه و کاری که در شرکت فعالیت می کنند مانند طراح ، برنامه نویسان ،گرافیک و غیره ......در این صفحه قرار دارد و در مورد آنها با کاربران و نوع کاری که انجام می دهدند صحبت می شود و تصاویری از این اعضا برای آشنایی بهتر قرار می گیرد.

*صفحه ی تماس با ما در این صفحه آدرس شرکت و یا شعب های مختلف شرکت ، اطلاعات تماس ، اطلاعات شبکه های اجتمایی و فرم تماس با شرکت قرار گرفته است. که کاربران می تواند نظرات و پیشنهادات خود را برای و مدیران شرکت ارسال کنند.

* صفحه سوالات متدوال در این قسمت کاربران در کورد طراحی سایت شرکتی و خدمات شرکت، نوع محصولات و ... از مدیران سایت می پرسند و مدیران در کامل آرامش به تمام سوالات کاربران جواب می دهند.

سایت روبی وب اساسا بعداز طراحی وب سایت شخصی ، ادغام به طراحی سایت شرکتی نیز کرده است که دراین راه موفقیت چشم گیری به دست آورده است. سایت روبی وب  می تواند در این راستا برای شما به رسیدن به یک سایت شرکتی موفق کمک شایانی بکند.

البته باید این را در نظر داشته باشیم که در طراحی سایت شرکتی انجام بعضی کارها می تواند به بهبود سایت کمک کند مانند انیمیشن شازی و یا ریسپانسیو ( وجود موبایل ،تبلت ، لب تاب که امروزه در دسترس همه کاربران قرار دارد ) به جذب کاربران برای بازدید از شرکت کمک بی نظیر می شود .

امروزه طراحی  سایت شرکتی برای تمام سازمان ها و شرکت ها در هر زمینه ای که در آن فعالیت می کنند امری ضروری است. طراحی سایت باعث جذب بی اندازه مشتریان برای کسب و کار آن شرکت تحولی عظیم خواهد بود. با وجود اینترنت  این شرکت ها می تواند به صورت آنلاین محصولات خود را به کاربران ارائه بدهند و از این طریق اطمینان و نظر آنها را جلب کنند.

برای بهتر و قوی تر شدن طراحی سایت شرکتی نباید به دنبال سایت های آماده باشید بلکه باید به طور اختصاصی یک سایت با سلیقه و خلایقت خود داشته باشید.

سایت روبی وب ، طراحی سایت شرکتی را با جدیدترین تکنولوژی تحت وب ،با امنیت بالا، طراحی ریسپانسیو ، ماژول های مختلف براساس نیازهای شرکت زیر نظر متخصصین کارآزموده و مجرب با نمونه کارهای حرفه ای و ...به  شما ارائه می دهند. برای طراحی سایت شرکتی با کیفیت بالا با همکاران ما در تماس باشید.