محتوا پادشاه است

منظور از محتوا پادشاه است یعنی حرفه ای بودن و تایید براهمیت محتوا می باشد.

محتوا عامل اصلی ارتقای رتبه وب سایت در موتورهای جستجو ،پل ارتباطی مدیران وب سایت و ارتباط با شبکه های اجتماعی  و ارتباط با مخاطبین و تعیین کننده سطح توانمندی و دانش منتشر کننده آن است.


دراین عرصه محتوا تنها مختص بازاریابان نیست.اگر به فعالیت‌های سازمانی توجه کنید. محتوا در سرتاسر بخش‌های سازمان از جمله خدمات به مشتری، فروش، بازاریابی، توسعه محصول و بخش‌های عملیاتی ایجاد می‌شود.پس این نشان می دهد که محتوا پادشاه است.

در عصر اطلاعات گذاشتن محتوای مفید و جدیدتری  در اینترنت می توانید در حرفه خود حرفه ای تر شوید.در سال های اخیر انتشار محتوای فاقد ارزش "محتوا پادشاه است" را زیر سوال برده اند.با وجود محتوا های بی ارزش امکان کم شدن کار بران به این دلیل وجود دارد.

محتوا اساساً شامل مواردی است که شما در وب سایت مشاهده می کنید: متن ،گرافیک و حتی لینک،  وب سایت های دیگر یک قانون بالاتر از بقیه است و آن این است که محتوا ی منحصر به فرد ، با کیفیت بالا، تکرار نشده در وب سایت پس محتوا پادشاه می باشد.

کیفیت بالای محتوای شما ، به دست آوردن رتبه بندی بالا ، کسب ترافیک بالای  ، محبوبیت وب شما را بیشتر می کند.محتوای مرتبط  و به روزشده  و در زمان مناسب در جذب بازدید کنندگان وب سایت شما بسیار موثر است.

این کار به شما کمک می کند که مخاطبین به وب سایت شما وفادار بماند.


محتوای منحصر به فرد با کیفیت بالا ، رتبه بندی یک صفحه دروب سایت   به محتوای موجود درآن صفحه بستگی دارد.  نداشتن محتوا به غیر از  کم شدن بازدیدکنندگان ، باعث برداشتن هزینه بالا  اضافی برای مدیران وب سایت می شود .

5 دلیل که بگوییم محتوا پادشاه است:

1-محتوا برای جستجوگرها بسیار مهم است

در اولین مرتبه محتوای باکیفیت و جدید که از جای دیگر کپی نشده باشد (منحصربه‌فرد) به دو دلیل روی برند کسب‌وکار و رتبه سایت شما در موتورهای جستجوگر تأثیر مهمی دارد:اولا اینکه محتوای منحصربه‌فردی که به طور منظم در 300 تا 500 کلمه منتشر شده باشد، دارای لینک‌های داخلی به سایر مطالب مرتبط سایت باشد و کلمات کلیدی به شکل مناسبی جایگذاری شده باشند به رتبه سایت شما در جستجوهای مرتبط کمک می‌کند. یک رتبه بالا در جستجوهای اینترنتی باعث می‌شود برند شما به مشتریان دیجیتالی بیشتری در فضای وب معرفی شود مشتریانی که عموماً مرتب با صنعت و کسب‌وکار شما نیز می‌باشند و برای تأمین نیاز خود اقدام به جستجو در فضای وب می‌کنند. ثانیا، تولید منظم و پیوسته محتواهای ارزشمند و مناسب برای شما یک اعتبار و قلمرو ایجاد می‌کند که به واسطه آن سایت‌های دیگر نیز به شما لینک می‌دهند و این مهم، فرصت‌ها و مشتریان ارزشمندی را برای شما خلق می‌کند.

2- محتوا تعاملات برند شما را گسترش می‌دهد

در اینجا می توان گفت که محتوای خوب، خواه آنکه یک پست در سایت باشد یا یک رسانه اجتماعی بروز و پویا باشد، باعث می‌شود مشتریان با برند شما ارتباط و تعامل برقرار کنند، فارغ از اینکه آن را بشناسند یا خیر.وقتی که محتوای شما واقعاً خوب باشد باعث می‌شود کاربران برای مطالعه آن وقت صرف کنند تا پیام برند و محتوای شما را دریافت کنند و احتمال دارد برای آن محتوا کامنت بگذارند، لایک کنند و یا قسمتی از آن را برای دیگران به اشتراک بگذارند. ولی برعکس آن نیز صدق می کند اگر محتوای شما خوب نباشد، کاربران از آن عبور می‌کنند و محتوای شما در سطل زباله بزرگ فضای مجازی محو خواهد شد.پس در این قسمت  برای افزایش درگیری و تعامل با برندتان و ارتباط‌گیری سریع‌تر با مشتریان از طریق بازاریابی محتوا، باید مطمئن شوید که تمام محتواهای شما در رسانه‌های اجتماعی نیز منتشر می‌شوند و به سهولت توسط دیگران به اشتراک گذاشته می‌شوند.

3- محتوا مخاطبان و فروش بیشتری را ایجاد می‌کند

حال باید بدانیم که محتوای خوب، آگاهی از برند و اعتبار را در یک بازار حتی اشباع برای شما به ارمغان می‌آورد. محتوای خوب پادشاه است زیرا کاربران بیشتری را به سمت برند شما می کشد. درنتیجه باعث ایجاد مشتریان اولیه‌ای می‌شود که برای اولین بار با محصولات و خدمات شما آشنا می‌شوند و این فروش شما را نیز افزایش می دهد. محتوای خوب از یک فروشنده یا آگهی تبلیغاتی می‌تواند بهتر باشد چون این فرصت را به مشتری می‌دهد بدون اینکه در معرض پرحرفی‌های یک فروشنده قرار بگیرد یا یک پیام تبلیغاتی مزاحم را ناخواسته دریافت کند بلکه با خواست و اراده خود با برند شما تعامل برقرار کند. از طرفی غرق کردن مشتریان در محتواهای محصول محور نیز می‌تواند تأثیر منفی‌ای در رابطه مشتریان با برند شما بگذارد، در حالیکه یک محتوای خوب و به اندازه، این رابطه را به سرعت تقویت می‌کند چراکه از مشتری به مشتری دیگر منتقل می‌شود.

4- محتوا به محصولات و خدمات شما ارزش اضافه می‌کند

امروزه این محتواهایی که تولید می شود  ارزش دارند و معمولاً از جانب مشتریان مورد پذیرش قرار می‌گیرند چراکه یا مشکلی در زندگی آن‌ها را حل می‌کند و یا چیزی جدید را به آن‌ها می‌آموزد. ارزش یک دارایی نامحسوس است که ارزش پولی مستقیم ندارد، بااین‌حال عنصری حیاتی و بسیار ارزشمند برای مدل کسب‌وکار و تقویت رابطه مشتری و برند است. محتواهایی که برای مشتریان، بوسیله آموزش محصولات و خدمات از طریق پست‌های سایت، ویدئوهای آموزشی و وبینارها، خلق ارزش می‌کنند، بسیار ایده آل و ارزشمند هستند.

5- محتوا ترافیک سایت شما را افزایش افزایش می دهد

در واقع یک محتوای خوب، با کیفیت و اصیل نه‌تنها برای ارتقا رنک سایت در موتورهای جستجو مهم است، همچنین یک روش عالی برای هدایت ترافیک (میزان مراجعه) به سمت سایت شما و نگه داشتن مشتری در سایت، برای مدت طولانی‌تر نیز می‌باشد. برای مثال سایتی که فقط یک صفحه اصلی و یک صفحه تماس با ما دارد، نرخ پرش bounce rates ( نرخ کسانی که سایت را می‌بندند و دیگر دنبال نمی‌کنند) بسیاری بالایی دارند، تعداد بازدید کمی دارند و مشتریان خیلی کم با آن سایت و برند تعامل پیدا می‌کنند. در حالیکه سایت‌هایی که علاوه بر صفحات مرسوم، یک صفحه وبلاگ سرشار از محتواهای خوب، با کیفیت و آگاهی دهنده در خصوص محصولات و خدمات دارند، در مخاطبان خود احساس رضایت ایجاد می‌کنند و آن‌ها را تشویق می‌کنند تا صفحات دیگر را نیز ببینند و در سایت شما مشارکت و تعامل بیشتری داشته باشند.

 

بازاریابی محتوا  بسیار حائز اهمیت می باشند:

-اولا باعث افزایش فروش بیشتر می شوند

-دوما نام تجاری شما ، شهرت زیادی را کسب خواهد کرد

-سوما باعث بهبود در نتایج موتورهای جستجو و بنابراین افزایش ترافیک سایت می شود.

 سایت روبی وب سعی در ایجاد یک محتوای با کیفیت که بازدیدکنندگان عزیز بتواند مطالب به روز شده را بی هیچ کم وکاستی ببیند و بدانید که سایت روبی وب به ارزش محتوا واقف است و می خواهد محتوا پادشاه است را به همه ی وب سایت ها و کاربران نشان دهد.

هرچه کیفیت محتوا بالاتر باشد ترافیک و بازدید بیشتر و بیشتر دریافت می کند و در نتیجه باعث محبوبیت وب سایت شما می شود . ایجاد و ویرایش و ترویج محتوا با کیفیت بالا و منحصر به فرددشوار و قت گیر است ولی در نهایت قانون طلایی جستجو گرها این است "محتوا پادشاه وب سایت است " برای جلب توجه و اعتماد مخاطبان محتوا با ارزش آسان ترین روش است.

برای تولید محتوای با کیفیت :توجه به نیاز مخاطب ، ایجاد بخش های جذاب در وب سایت ، تولید برنامه و محتوای منظم سایت ، استفاده همزمان از انواع محتوا ( تصویری ، متنی ، ویدیویی ، صوتی ) تحقیق و پرسش عنوانمحتوا ، استفاده از تثاویر و ساده سازی باعث می شود که محتوای سایت شما واقعا یک پادشاه باشد.

وقتی که سایت روز به روز آپدیت می شود اعتماد  مخاطبان به وب سایت شما زیادتر می شود .محتوا از خلاقیت و نوآوری منشا می گیرد .محتوا باید برای  مخاطبان  نوشته شود . عنوان های محتوا باید چشم گیر تا بازدید کنندگان در سایت ترغیب به خواندن  مطالب شوند. زبان محتوا باید ساده بوده و از سردر گمی بازدید کنندگان خودداری شود.از جملات کوتاه که باعث درک محتوا می شود استفاده کنید . محتوای صفحات وب سایت خود را اداره و مدیریت کنید.

برای داشتن یک وب سایت که محتوای آن باعث رضایت و جلب بازدیدکنندگان شود با سایت روبی وب تماس بگیرید همکاران متخصص ما شمارا در این کار یاری می کنند.

سایت روبی وب  در کنار شما هست تا با ارزش ترین و مفید ترین محتوا ها را تولید کنید و شما  ثروت و موفقیت را دروب سایت خود در  آغوش بگیرید.